دستگاه سرویس سیستم ترمز BG

سوت گیر لنت،لنت،بی جی،گیریس،روغن ترمز،اسپری،پاک کننده،دستگاه،سیستم ترمز،لنت،روغن ترمز، ,ساکشن روغن ترمز

سایت سرویس های تخصصی خودرو BG & SSA


دستگاه تعویض روغن ترمز PF7 BG

محصول کشور امریکا

امکان تعویض کامل روغن ترمز خودرو

نا موجود

باتوجه به حرارت بالای دیسک ترمز روغن ترمز در زمان کوتاهی اکسیده شده و قابلیت خودرا از دست می دهد از آنجا که سیستم جدید ABS در مقابل کیفیت روغن ترمز حساس بوده و همچنین رسوبات و خوردگیهای به وجود آمده باعث خرابی احتمالی سیتم می گردد با استفاده از این دستگاه در زمان کوتا می توانید تمام روغن ترمز خودرو و رسوبات را از سیستم ترمز خارج نمود.

دارای کانکتور های تمامی خودرو های ایرانی و خارجی-

امکان استفاده در چال سرویس و جک دوستون-

دارای مخزن 1/5 لیتری-

چرا بايد روغن ترمز تعويض شود؟

روغن ترمز از موارد مهم مورد بحث در محافل فني خودرويي است، زيرا بسياری از مردم نمی‌دانند كه چرا بايد روغن ترمز را عوض كرد؟ آيا می‌دانستيد كه به طور ميانگين راننده ای كه 10,000 تا 15,000 مايل را در سال طی می‌كند حدود 75,000 دفعه از پدال ترمز استفاده می‌كند؟ يكی از نظر سنجی هایی كه در مركز مراقبت های خودرویی در آمريكا انجام شد، نشان داد كه نيمی از رانندگان ايرادات احتمالي ناشی از سيستم ترمز را به عنوان خطرناكترين تهديد براي خودشان می‌دانند، به طور متوسط نيمی از خودروها و كاميون های سبك در آمريكا براي 10 سال يا بيشتر هرگز روغن ترمز خود را عوض نكرده اند. در بسياری از كشورهای اروپایی بازرسی دوره ای روغن ترمز از ضروريات است و نيمی از خودروها تست هايی را به طور مرتب انجام می‌دهند. اينها می‌تواند دلايل خوبی باشد برای تعويض به موقع روغن ترمز.

تعویض روغن ترمز می‌تواند از تعميرات احتمالی بعدی جلوگيری كند!

بسياری از متخصصان توصيه مؤكدی بر تعويض هر ساله و يا هر 2 سال يك بار روغن دارند تا بتوان از تعميرات سنگين ديگر جلوگيری نمود. دليل آنها هم بر اين اساس است كه روغن ترمز با پايه گليكول در طی كاركردش، آلودگی ها و رطوبت سيستم را در خود جذب می‌كند. مايع، رطوبت را از بين درزهای ميان لوله های پلاستيكی جذب می‌كند، به خصوص نشتی های گذشته و جاهایی كه ممكن است از قبل در معرض هوا قرار گرفته باشند نيز، بسيار مهم است؛ از طرفی مشكل نشتی به طور واضحی در آب و هوای مرطوب تشديد خواهد شد. پس از گذشت يك سال از سرويس، روغن ترمز به طور متوسط دارای 2 درصد آب می‌شود و پس از گذشت 18 ماه سطح نشان دهنده می‌تواند تا سه درصد افزايش پيدا كند و پس از چند سال از آخرين سرويس، بعيد نسيت كه 7 تا 8 درصد از مايع شما آب باشد! يك نظر سنجی سازمان ترافيك آمريكا نشان داد كه روغن ترمز در 20 درصد از 1,720 وسيله نقليه به طور نمونه دارای 5 درصد يا بيشتر آب بوده است!


دیدگاه خود را بیان کنید

Code Image